27 Haziran 2013 Perşembe

Yeni Başlayanlar İçin Moda: Dolce & Gabbana 2013 Spring RTW

Herkese merhaba, 

Nasılsınız? Umarım keyfiniz yerindedir. Bu yazıyı sizlere tek eğlencemin Google'da Google'ı aramak olduğu bir zaman diliminden yazıyorum. Yeni Başlayanlar İçin Moda köşemize bugün iki yeni misafirimiz var birisi belli olduğu üzere Dolce&Gabbana markası, diğeri ise Durucuk tabii kim olacak yahu. Biz beraber genciz güzeliz dedik o nedenle ben (Ekin) yazıyı yazarken birtanecik biricik Duru da yorumlarıyla ve tüyolarıyla yazıya renk katacak. HMHM (Duru&Ekin) olarak beraber inceleyeceğiz yani yeni markamızı. :) 

Son zamanlar da aslında pek de fark etmesek de D&G'nin pek çok elbisesini kırmızı halıda, konserlerde ve kliplerde gördük. Ben de görüp görüp merak ediyordum acaba bu hangi markanın diye ta ki geçen gün bir dergide rastlayana kadar. Çok fazla tasarımcıları takip etmesem ve genellikle çoğu koleksiyonu abartılı bulsam da bu elbiseler benim bir hayli hoşuma gitti. E hadi o zaman sizleri merakta bırakmadan başlayalım bakalım Domenico DOLCE ve Stefano GABBANA amcalarımız bizim bu yaz+bahar döneminde neler giymemizi uygun görmüşler. HMHM kızları için dedikodu ve biraz da ilham alma vakti. :)

Elbise


EKin: Bu yılın olmazsa olmazı çizgili akımına D&G tasarımcıları da uymuş anlaşılan. Baktığımızda gayet hoş, fazla abartılı olmayan, tam dışarı çıkarken giymelik elbiseler bana göre o yüzden benden onayı kaptılar, çizgilerin yatay değil de dik olması da insanı ince göstereceğinden o da artı bir puanı hak ediyor ben beğendim valla sen ne dersin Duru'cum?

Duru: Ben çizgili elbiseleri sevdim rekli olmalarına rağmen :) bu koleksiyon benim başımı ağrıtacak gibi görünüyor çünkü aşırı renkli ve ben rengi sadece aksesuarlarda severim çok iyi biliyorsun Ekin'cim:) ama 3. elbiseyi çok beğendim vücudu sarmış çizgiler böylece bel kıvrımını baya ortaya çıkarmış ve manken kıvrımlı bir görünüme kavuşmuş ;) ben de burada Cengiz Abazoğluna bağladım Bana Her Şey yakışır oldum burda :)) Neyse devaaaaam


Ekin: Aynı kumaştan dört farklı elbise çıkarmış adamlar. Biraz ilginç görünmek istediğimde  deniz kenarındaysam, hafif brozlaşmışsam yani uygun şartlar sağlanırsa giymeyi düşünebilirim sanırım..

Duru: Böyle kabile motifleri bu aralar baya moda sevgili okuyucular. Üstünüzde başınızda o beğenmediğiniz zenci kardeşlerimizi taşıyacaksınız uleeyynn demiş Dolce ile Gabbana abilerimiz. Dediğin gibi aynı kumaştan 4 farklı elbise çıkmış helal ama bana sorarsan ben sadece ilk elbiseyi giyerdim çünkü ince ve kıvrımlı gösteriyor ayrıca kombin yaratmak da kolay ;)


Ekin: Açıkçası o silahşörler onlar için dini veya siyasi bir anlam taşıyor da onun için mi yaptılar bilmiyorum ama sağdaki iki elbisenin renkleri benim çok hoşuma gitti hoş iki elbise hakkını vermek lazım diye düşünüyorum ama ben mi abartıyorum acaba, bir de Duru'dan dinlemek lazım tabii. :)

Duru: Çok karışık yorum yapamııcaam :( ama son iki elbisenin renklerini sevdim ;)


Ekin: İlk olanı bana biraz çocuksu geldi her yeri boncuk olan elbiseyle rahat edemem sanırım bir de göbüşünde güneş var falan pek bana göre değil ama sondaki hoş görünüyor. Renkleri ve desenini sevdim ama o hasır gibi şeyle insan nasıl oturur kalkar yahu kırışır mı kırılır mı belli değil, kaşındırır bir de o şey ayy zor bu moda işi zor Allah'tan o kadar paramız yok alamıyoruz da derdini nazını çekmiyoruz o elbiselerin. 

Duru: İkinci elbiseyi çok beğendim rengini o belindeki kemeri mankenin küpelerini her şeyii.. elbisenin formu güzel bir kere korse gibi gelen üst kısmı kemerle ayrılmış ve balon etek havası veren bir altla birleştirilmiş bence çooook başarılıı :) En sağdaki elbise de en giyilebilir elbise canısılar :) benden bu kadar

Ayakkabı


Ekin: Ortadaki ayakkabılarla sokağa çıkıp yürüdüğümü hayal bile edemiyorum... Adamlar ayakkabı değil sanat eseri yapmaya kalkmışlar resmen, bana bu kadarı fazla.

Duru: Fazla renkli fazla ayrıntılı ayakkabılar ayrıca sadece topuklu modelleri giyilebilir ama çok sade olmak lazım bu ayakkabıları kullanırken ...

Çanta


Ekin: Anlaşılan Dolce ve Gabbana amcalar bizim ayakkabı olsun, elbise, çanta olsun her yönümüzde renklere boğulmamızı, çiçek açmamızı istemişler. En çok çanta konusunda cesur davranabilirim sanırım o yüzden çantalar bana fena gelmedi, ölüp bittim mi? hayır. Sabah kapının önünde hediye paketi içinde bunları bulsam takar dışarı çıkar mıyım? tabii ki evet. Sanırım çantalar için neler hissettiğimi en iyi bu şekilde anlatabilirdim umarım beni anlamışsınızdır. :)

Duru: Ben çantaları çok severim ama bu çantalar hem küçük hem de şekilsiz hiç sevmedim sevemem de zaten... Kapımın önüne koysalar, hatta Dolce ile Gabbana bana 5 çayına gelse anam şunu bi takıverde reklam olsun dese yine de bu çantaları kullanmam. Ama emeğe saygı duyuyorum kullananlarada saygım var düzgün olduğu sürece ama sadece benim tarzım değiller üzgünüm :(

Eveet bir yazımızın daha sonuna geldik. HMHM kızları olarakk bizim gözümüzden D&G'nin yeni koleksiyonu budur. Peki siz neler düşünüyorsunuz? 

Not: Bir sonraki Yeni Başlayanlar İçin Moda yazımıza sanat eseri gibi tasarımlarıyla "Balmain" konuk olacak. Görüşmek üzere!

8 yorum:

  1. Sokağa giysem sirk var sanarlar heralde :S

    YanıtlaSil
  2. Sanırım hangi sokakta giydiğine bağlı bak;
    http://perezhilton.com/cocoperez/2013-05-06-kylie-minogue-dolce-and-gabbana-fifth-avenue-flagship-store-opening-new-york?photo=2#gallery

    YanıtlaSil
  3. o da en normalini giymiş ama baksana siz de en çok bunu sevmiştiniz yalan mı kızlar?

    YanıtlaSil
  4. tabi ki haklısın anonimcim biz de o gala senin şu cannes benim diye gezmediğimiz için doğal olarak sıradan olanlar daha cazip geliyor ama giyen de giyiyor işte. Bu köşe de sadece ilham almak için zaten boynunuza bıçak dayayıp giyin şunları demiyoruz ama açık konuşmak gerekirse yazın bunları giyip sokağa çıkabilirim ben kimse de sirkten mi çıktın demez, bazı arkadaşlarımız bundan çok daha manyak şeyler giyiyor yalan mı :) Bak giyen diğer modelleri de giymiş :
    -> Selena Gomez: http://www.curcunam.net/2013/03/selena-gomez-dolce-gabbana-south-by.html
    -> Poppy Delevigne: http://en.vogue.fr/fashion/daily-fashion/articles/poppy-delevingne-in-dolce-gabbana/18587
    -> Katy Perry: http://www.redcarpet-fashionawards.com/2013/04/15/katy-perry-in-dolce-gabbana-lacoste-lve-4th-annual-desert-pool-party/
    -> Olivia Wilde: http://www.curcunam.net/2013/03/olivia-wilde-dolce-gabbana-south-by.html
    -> Zoe Saldana: http://www.curcunam.net/2013/02/zoe-saldana-in-dolce-gabbana-2013-film.html
    -> Iggy Azalea: http://fashionbombdaily.com/2013/03/15/wardrobe-query-iggy-azaleas-work-music-video-dolce-gabbana-and-adidas-x-jeremy-scott-spring-2013-looks/

    YanıtlaSil
  5. şu adsıza haddini bildirmişsiniz valla bu aralar nereden türedi bu hadsizler anlamadım valla bu ikinci vaka ama iyi laf çakıyonuz sizi seviyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. Ahahah sağ ol biriciğimiz canımız anonim. :) Yaz günü başına güneş geçen bize sataşıyor sanırım ama senin gibi bizi çok çok çok mutlu eden anonimler ve bizim bu çenemiz olduğu sürece bizim sırtımız yere gelmez. ;)

    YanıtlaSil
  7. Kızlar mükemmel gidiyorsunuz Ekin'in Yeni Başlayanlara Moda köşesi Duru'nun Son Dakika Trendleri köşesi ayrı ayrı harika. Yazıyı bir kişi yazıyor diğeri de yorumlarını katıyor böylece hemi bireysel bir tarz hemi de başka bir kişinin bu tarza bakış açısını görmüş oluyoruz. Lütfen aynen bu şekilde hem bireysel hem de birbirinizle etkileşime girerek yazılarınızı devam ettirin. Sabırsızlıkla bekliyorum yeni yazıları. =)

    YanıtlaSil
  8. Ayyy biriciğimiz yaa sen ne tatlı bir şey çıktın böyle :) Nasıl mutlu ettin bizi anlatamam sana. Aynen dediğin gibi devam ederiz o zaman madem böyle sevdiniz. İstemeniz yeter canlar :)

    YanıtlaSil