17 Haziran 2013 Pazartesi

Yeni Başlayanlar İçin Moda: Christian Louboutin Ayakkabıları

Merhabalar herkese :))

Efendim düşündüm taşındım bugün ne yazıp sevgili okuyucularımızın başını ütülesem, beyin tahribatı yaratsam dediim ve yepyeni bir yazı dizisi başlatmaya karar verdiim *.* Bu yazı dizisinde son derece pahalı, baktıkça iç açan ama gösterip de vermeyen lüks markaları incelemeye karar verdim. Türkiye'de satılıyor mudur bu markaların tümü? bilmem. alacak param var mı? malesef yok :( moda ikonası olarak cıstak cıstak Tunalı sokaklarını mı turluyorum? hayır. Ama bunların hiçbiri takip etmeme engel değil. alamıyor olabiliriz ama bakmak ilham almak serbest değil mi kızlar? moda da bunun için zaten :) Bu konuda bana katıldığınızı biliyorum vee açılışı rüyalarımın prensi düğünümde giyeceğim ayakkabılarımın yaratıcısı Christian Louboutin'in ayakkabılarını tanıtarak yapıyorum :)) Hadi buyrun başlayalım renkli, tatlı, sexi Loubi dünyasını tanımaya :)

Not: Bu arada uf Ekin seni seviyoz da nerede bu minnoşumuz biriciğimiz Duru'cuğumuz dediğinizi duyar gibiyim :) Merak etmeyin Duru da en geç 2 hafta içinde blogda olacak ilk yazısının mayo, bikini koleksiyonları hakkında olduğunu duydum ben de heyecanla bekliyorum valla *.*

Fifi: 85 - 100 mm


Efendiim bu Christian Louboutin fransız bir ayakkabı tasarımcısıdır ve imzası haline gelen ürettiği tüm ayakkabılarının parlak, kırmızı, lake tabanı ile bilinir. 


New Simple Pump: 120 mm


Not: Bu arada fotoğrafların başlığındaki uzunluk topuk boyu, model isimlerinin yanlarında yazan sayılar ayakkabıların €uro değerinden fiyatıdır. Hemmen kalbinize inmeden eklemek isterim 1 Euro = 2,51 TL.

Corneille: 100 mm


Bu Corneille modeli güzel mi çirkin mi hala çözemedim valla :/ böyle yandan baya bi hoş ama üstteki o garip kıvrım beni biraz itiyor sanki valla watsaptan yazcam Loubi'ye bi düzeltsin o ayakkabıları.

Bianca: 140 mm



Allahımmm o sarı ve siyah Bianca Spikes'lar nedir yemin ediyorum benden güzel giymelere kıyamam o ayakkabılar beni görse beğenmez :( Bir insan ayakkabının yanında kendini ezik hissedebilir mi? Hissettim.

Lady Peep: 150 mm


Ama bu ayakkabılar da böyle kırmızı halılara private party'ler yakışır yahu ben bu Louboutinleri giyip Bahçelide, Tunalıda dolaşamazmışım gibi geliyor :( Hem minnoşlarımın altının rengi bozulur o tozlu Bestekar yollarında :(( 

Puglia: 85 - 100 mm


Bak laf attım Loubi çarptı beni hemen onları giyemiyorsan bunları giy Ekin'cim dedi Pugliaları yolladı. Ama Loubi bilmiyosun ki o kadar param yoooğğğk. !!

Pigalle: Flat-85-100-120 mm



Sivri uçlu babetten sevgilime yazan itici kızdan nefret ettiğim gibi nefret etsem de bu dikenli lameli Loubi'ler bana pek fena görünmedi ha siz ne dersiniz, sanki gece çıkarken giyilebilir gibi ? Ya da moda gözümü kör etti Chris bok yapsa giyecek duruma mı geldim noluyo bana ?!*!

You You: 85 mm


Bak canım Loubi misin nesin dürüst olalım bunlar her yerde bulabileceğimiz ayakkabılar, seninkilerin tek farkı altlarının kırmızı olması. O yüzden ver şu ayakkabıları bize ucuza biz de bu gerçeği dünyaya yaymayalım.

Yolanda: 120 mm

Ben bu spikes olayını sevdim valla sevdim, hatta sanırım ona karşı bişeyler hissediyorum. :/ 
Evet sevgili okuyucularımız bunlar Loubi'nin klasikleşmiş modelleriydi şimdi diğer daha çılgın, daha minnoş, daha tatlı modellere geçelim :)

85-150 mm


Şeytan diyo çek bankadaki bütün paranı çıkart iki üç kredi kartı, bronzlaştır Bodrum'da tenini sonra o "Pitou"ları giymeye doyma, valla diyo az önce yanımdaydı.

100 mm




Her şey bir yana benim en çok hoşuma giden ayakkabılar bu başlığın altındakiler oldu neden mi, öncelikle platform ayakkabıdan pek hoşlanmam ve adam gibi topuklu giymek istiyorsam kesinlikle tercihim on cm olanlardan yana olur hem platform kadar abartı değil hem de "ben topukluyum karşımda adam olacaksın" diyen bir hali var ve Loubi her renk her desen o kadar minnoş yapmış ki bakmalara doyamıyorum yahu. Sade ve şıklardan "Citoyenne Specchio", özel günde giyileceklerden "Devone", sevgiliyle buluşulacaklardan pembe "Pivichic pvc" kendi alanlarında favorim seçilmiş bulunmaktalar. :)

160 mm


16 cm topukluyu giysem annem, arkadaşlarım o boyla beni tanımaz sanırım. :(( Açıkçası benim çok zor şartlar altında giyebileceğim ayakkabılar bunlar belki Chrisciğim hediye ederse "Daffodile Cotton"u bol paça kotun altına giyip bir tur atabilirim. ;) Ama bu özgüvene sahip tozlu sokaklarda benden hızlı yürüyen arkadaşlara saygım sonsuzdur. 

120 mm


150 mm


Gelin seçen kaynanalar gibi "ay valla pek güzel pek güzel bunlar" diyip duruyorum valla bana bi haller geldi.

Ya tamam bunlar çok güzel bizde para bol alcaz hepsini ama kışın ne yapcaz üşüsün mü ayaklarımız of?!? diyenlere cevap: 

Botlar



Ya tamam bunları da alırız Ekin'cim ayıp ediyosun ama hep topuklu hep topuklu yoruluruz biz yok mu düz taban bişeyler ?!? diyenlere cevap:

Flat



Soğuklar olmasa yılın 365 günü babet ve spor ayakkabı giyebilecek bir insan olduğum için beni en çok çeken kısım bu oldu. Bu  yazıyı hazırlarken bana bir şeyler oldu bir gaz geldi moda hevesinden midir nedir ne verseler giyip sokakta koşmaya hazır bir durumdayım şu an hatta şu çılgın rengarenk spor ayakkabılarını bile öpesim var o kadar yani. o.0 Ben mi abartıyorum bilmiyorum ama inanılmaz hoş geliyor bu Loubi ayakkabıları bana. "Giyinmeye ayakkabıdan başlarım uf dağılın şimdi .s" diyen tipleri bir türlü anlamazdım şu ayakkabıları gördükten sonra anladım diyebilirim. Neyse işin özü bu Loubi abimizde bir kez daha anladım ve tebrik ettim. Hediye ayakkabı göndercem dese düğün yaparım o kadar söylüyorum. *.*

Eveet bu köşemizin ilk yazısının sonuna gelmiş bulunmaktayız önümüzdeki günlerde serinin devamı olarak Louboutin çantalarını inceleyeceğim. :) Umarım yazımı beğenmişsinizdir. 
Peki siz en çok hangi ayakkabıları beğendiniz?
Loubi'den benim kadar etkilendiniz mi yoksa amaan o kadar da güzel değil bu ayakkabılardan metro altından 20 liraya bulurum ben mı diyorsunuz? 
Her türlü yorumlarınızı heyecanla bekliyorum hatta bu köşeye yazmalık bir tasarımcı ya da marka öneriniz varsa lütfen yazmaktan çekinmeyin. Görüşmek üzere :)) 

3 yorum:

  1. Haklıymışsn valla ekincim aşık oldum ayakkabılara <3

    YanıtlaSil
  2. botlara ve sivri burunlara bayildimm bunlar benim vallaa:*

    YanıtlaSil
  3. Loubi ayakkabılarına her türlü aşığız biz de blogca, haklısınız sevgili anonimler *.*

    YanıtlaSil