20 Haziran 2013 Perşembe

Yeni Başlayanlar İçin Moda: Christian Louboutin Çantaları

Herkese günaydın :)


Bir yeni Louboutin yazımla karşınızdayım bugün. Prensimiz, ilahımız Loubi'nin ayakkabılarını inceleyip evdeki bütün ayakkabılarımızdan soğumuştuk birkaç gün önce. Bugün de ayakkabıları kadar can yakıcı, göz kamaştırıcı olmasalar da Loubi'nin yarattığı çantaları inceleyelim dedim. Bakalım Chris bebeğimiz ayakkabılarının üzerine hangi çantaları takmamızı uygun görmüş. *.*

Artemis - Mina - Maykimay


Ayakkabılarının altını kırmızıya boyayan Loubi, çantalarının da iç astarını kırmızı yapmış, imzası bu şekilde de hoş olmuş. O omuza asma kısmı bi garip olan çantalar acaba elbiselerle nasıl durur şık mı durur ucube mi karar veremedim bir türlü ama diğer modelin fermuarındaki ayakkabı detayı da çok sevimli olmuş söylemeden geçemeyeceğim :)

Riviera


Bu da fazla klasik bir Loubi modeli olmuş sanırım ne biliyim pek de bir numarası yok Louboutin imzasından başka, fazla eğlence, hareket yok e gerçi ayakkabılar o kadar manyak olunca çantalara da susup oturmak düşer diye düşünmüş sanırım Chris nys .s

Sweet Charity


Ayy tamam beybiler adınız gibi tatlısınız, minnoşsunuz ama pek de bir numaranız yok gibi geldi bana. Bak Loubi ikidir bunu yapıyorsun bu çantaların da bizim dışarıda bulabileceklerimizden tek farkı içinin kırmızı astarlı oluşu, şunları ver bize ucuza biz de olay çıkarmadan burayı terk edelim tamam mı -.- Bu bakış açısıyla sanırım modayı asla tam olarak anlayamayacağım :((

Spikes


Sanırım bu dikenli olanlar benim daha çok hoşuma gitti ve biraz daha orijinal geldi açıkçası. Hem spikes ayakkabılarımıza da uyar. ;)) 

"Bak konuşmayayım diyorum yine söylettiriyorsun bu çantaların hepsi küçük Ekin'cim yok mu şöyle büyük modeller içine kitapları atıp okula gidelim." diyenlere kapı gibi cevap:

Panettone


Ve Diğerleri


Yukarıdaki bütüün çantalar Louboutin'in son koleksiyonundaki çantalardı ve ne yalan söyleyeyim o ayakkabıları gördükten sonra pek de beni tatmin edemediler daha yaratıcı çantalar bekliyordum Loubi'den. Nys sanırım bu bi denemeydi .s Senden daha iyilerini bekliyoruz Chris'cim alıştırdın bizi kaliteye, yaratıcılığa senin suçun biz ne yapalım. 

Bu arada hemen unutmadan söyleyeyim model isimlerinin yanındaki büyük büyük sayılar çantalarının fiyatlarının €uro cinsinden değeridir. Bilmeyenlere gelsin 1 € = 2, 52 TL. (BURADA YAZAR AĞLIYOR)

Peki siz Loubi çantalarını nasıl buldunuz ? Benim gibi hevesiniz kursağınızda mı kaldı yoksa "uf Ekin sen ne anlarsın modadan gayet güzel bu çantalar!!" diye haykırdınız mı? En sevdiğiniz model hangisi oldu ? 

Cevap olur, eleştiri olur, öneri olur her türlü yorumlarınızı bekliyoruz. :)

Not: Yeni  Başlayanlar İçin Moda köşesinde bir sonraki yazımız Michael Kors Çantaları ile ilgili olacak beklemede kalın. Görüşmek üzere!




2 yorum:

  1. louboutin abimizi yazmaniz ii olmus bak ))))
    ben buyuk canta severim agaaa

    YanıtlaSil
  2. valla ben de severim büyük çanta iyidir Loubi abimizden daha fazla büyük çanta bekliyoruz :))

    YanıtlaSil