23 Haziran 2013 Pazar

Yeni Başlayanlar İçin Moda: Michael Kors Çantaları

Herkese iyi pazarlar, 

Umarım herkesin keyfi yerindedir. :) Lys'den alnının akıyla çıkmış, iyisiyle kötüsüyle elinden gelenin en iyisini yapmış, gönül rahatlığıyla tatillerine başlayacak olan arkadaşlarımız için yazıyorum bu yazıyı.

Bugün sade ve şık Michael Kors çantalarını inceleyeceğiz. Louboutin'den sonra bu marka aslında hepimize, özellikle de trendyol, daybuyday gibi internet sitelerinden alışveriş yapanlara daha tanıdık gelecektir eminim. "Aa evet geçen daybuyday'de vardı bunlar yaa" dediğinizi duyar gibiyim :) E hadi o zaman lafı uzatmadan başlayalım bakalım Michael Kors bizim için neler tasarlamış.

Hamilton


Hamilton modeli için Kors'un imzası diyebiliriz aslında. Her yıl üretilen, yıllara meydan okuyan bir model ne yalan söyleyim benim de hoşuma gidiyor valla. Büyükler omuza asmalık, küçükler de yazın çapraz takmalık yahu. Normal fiyatları hatırladığım kadarıyla bin liraya yakın olan bu çantaları şanslı bir gününüzde Trendyol'da orda burda büyük indirimlerle yakalarsanız kaçırmayın derim çünkü hızla tükeniyor.:) Bana da haber vermeyi unutmayın, lütfen. *.*


Bunlar da Hamilton cüzdanları, tamam sade ve şıksınız, güzelsiniz dedik ama bunlar da biraz fazla yavan olmuş Michael, biraz süsle şunları canım ya.

Gia

Bu minnoşları Loubi yapsa sayar söverim hani senin yaratıcılığın, farklılığın derim ama  Michael yapınca o kadar da sinirlenmedim sonuçta adamın bütün modelleri abartısız ne diyim o yolunu seçmiş...

Miranda


Hep internetten indirimden bahsettik ama bu Miranda'lar, Gia'lar, Selma'lar ne yazık ki Trendyol'a pek uğramıyor ama sanırım Harvey Nichols ya da Beymen'de bulabilirsiniz kendilerini. :) 
Not: Bu arada Harvey'den alırken bir adet Duru'ya bir adet de bana göneriyorsunuz dimi biz gitmeye çok üşeniyoruz da yoksa parasından değil tabi ;)

Selma


Ve Diğerleri




Sanırım bu modeller biraz daha etrafımızda görmeye alışık olduklarımızdan aslında bakılırsa pek de bir özellikleri yok, evet kabul ediyorum ama marka kendini sattırıyor işte o MK yazısının verdiği özgüveni hissetmek için alıyor insanlar aslında bir bakıma. Saygı duymak lazım insanlar üzerinde böyle bir etki bırakabilmek kolay değil. :)


Her seferinde sizlere soruyorum siz hangilerini beğendiniz diye bu sefer de ben kendi beğendiklerimi size göstermek istedim. İşte bunlar da benim favorilerim;



Evet bu incelememizin de sonuna gelmiş bulunmaktayız. Daha fazla modeli var aslında markanın ama ben en klasik haline gelmiş olanları incelemek istedim devamını görmek isterseniz şuraya tıklayarak bakabilirsiniz. 
Aa bu arada aklıma gelmişken söyleyeyim yan taraftaki ankete oy verirseniz çok seviniriz, oylarınıza göre gelecek yazılarımızı yazacağımız için bu çok önemli.
Peki siz Michael Kors çantalarını nasıl buldunuz? 
"Off bunlar çok sıkıcı babaanne çantaları gibi yaa" mı dediniz yoksa "ayyh sağ ol ekincim ya ben de böyle her kıyafetime uyacak bir çanta arıyordum" mu ?
Öneri olur, eleştiri olur her türlü yorumlarınızı bekliyorum. :)

Not : Bu köşenin bir sonraki yazısı Dolce & Gabbana Spring 2013 Ready To Wear koleksiyonu ile ilgili olacak. Görüşmek üzere :)

5 yorum:

  1. Bu diğerleri kısmındaki çantaları ben de belediye dağıtmış gibi görüyorum Tobb'da ama cidden hoş duruyorlar üstelik her kıyafete de uyumlular almayı düşünüyorum. (:

    YanıtlaSil
  2. sen Tobb'da görüyorsun biz de Bilkent'te ;) ama dediğin gibi güzel çantalar şahsen bir tane siyah olanından bende mevcut. Ekin'imin seçimleri güzeldir işte böyle halkı da yansıtır :)

    YanıtlaSil
  3. Sizin kafa hep salak kıyafetler de, çanta da. Beyincikle idare eden salak Bilkent kızları sizi!! Bırakın bu işleri kitap, gazete bişey okuyun.

    YanıtlaSil
  4. Şanslı günündesin anonim anında gördüm uzun uzun da cevap yazıyorum, sen ve içten içe senin gibi düşünenler için;

    1.Kurmaya çalıştığın üç adet cümle senin ne kadar az kitap okuduğunu ve Türkçe'yi düzgün kullanamadığını gösterir. Ana diline bile hakim olamayan insanın bizi hangi akılla eleştirebilmeye cesaret edebildiğini merak ediyorum. Cahil cesareti bu olsa gerek.
    2. Ne okuduğum ya da ne okumadığım veya hangi üniversitede olduğum seni ilgilendirmez ama bu şekilde saldırıya geçtiğine göre sanırım Bilkent'le alıp veremediğin bir şeyler var. Tahminimce ya zekan ya da paran girmeye yetmedi. Ya da erkeksen okulumuzun güzide kızlarından biri seni reddetti. (O kızı da alnından öperim.) Bu arada söylemek isterim ben bu okulda burslu bir öğrenciyim yani Türkiye'deki tüm okulların arasından kendi isteğimle bu okulu seçtim, güven bana var bir bildiğim, okuluma, okulumdakilere laf söyletmem yani kolay kolay.
    3. Madem değer vermiyorsun niye cevap yazıyorsun triplerine de girme her türlü yorum bizim için değerli. Yani senin bu küstah tavrına bile değer veriyoruz. Seninle ilgili bir şey değil o bizim inceliğimiz. :)

    Şimdi kendini cevap yazmak için falan yorma ve sana göre "salak" blogumuzu terk et lütfen, bir dahakine bu kadar kibar olmayacağım.

    Not: Türkçede -de, -da ekleri her zaman ayrı yazılmaz sadece 'dahi' anlamı verdiğinde ayrı yazılır.
    Not2: 'şey' her zaman ayrı yazılır. Bak bir şey öğrendin. :)
    - Ekin (Duru olsa daha beter şeyler söylerdi eminim, hadi iyisin)

    YanıtlaSil
  5. "Sevgili" okuyucumuz Ekin'i tabiki yalnız bırakmıcam bu konuda.Ekin'im çok güzel cevap vermiş sana. Hatta sana layık olmayan bir incelikte cevap vermiş ne mutlu bize ki hala senin gibi değiliz :)

    Öncelikle herkes bizi eleştirebilir biz eleştirilere açığız bunu yorumunu yanınlamamızdan da görüyorsun. Ancak şöyle bir durum var herkes eleştiri yapmanın sınırlarını bilmeli, senin de öğrenmen gerekiyor bence. Salak dedin eyvallah sağol. E madem biz salak kızlarız e madem biz salak kıyafetlerle uğraşıyoruz o zaman sen niye bizim blogta takılıp tüm yazılarımızı okuyup, kendince onu değerlendirip, bir de o salak dediğin kızların yazdıklarını kâle alıp yorum yapıyorsun? Bak işte bu tür şeyler de bizim kafamızı karıştırıyor.

    Ayrıca Bilkent başarısını dünya çapında kanıtlamış bir üniversite, bizim blogta takılmak yerine biraz haber okusan Bilkent'in Dünyanın En İyi Genç Üniversiteleri içinden 39. olduğunu görürdün. Ekin gibi ben de bursluyum ama burslusu da burssuz olanı da en azından eleştirinin açılımını bilen insanlar.

    Lafı daha fazla uzatıp diğer tatlı okuyucularımın canını sıkmayacağım o yüzden yorumun için teşekkür edelim biz sana yine de. Tavrımızın, konuşmalarımızın her zaman ne kadar nazik ve ince olduğunu da diğerlerine göstermiş olduk sayende.

    Kendine çok iyi bakmanı diliyoruz ve Ekin'in de ifade ettiği gibi lütfen rica ediyoruz "salak" blogumuzu terk et.

    Öğrendiklerini de uygulamanı umuyoruz :) Sevgilerimizle HMHM Yazarları

    YanıtlaSil