26 Mart 2013 Salı

Kombin Önerilerimiz 1 !! :)

Selam beyler bayanlar :))

Bugün oturduk düşündük ve sizlere paramız giyecek yerimiz bol olsa neler giyer neler takardık göstermeye karar verdik. işte bizden sizlere minik kombin önerileri :))

Bir adet Duru'dan bir adet kombin:

 
Pantolon: V2kdesigners.com 685 tl
Tshirt: pull&bear 25 tl
Çanta: bershka 79 tl
Ayakkabı: mecrea.com 199tl
Saat: LA MER 233 tl

Kombinin mesajı (başka göz Ekin'e göre) :  bilkentte de gezerim gece tektekçiye de akarım bütün gün aynı kıyafetle hepinizi donumda sallarım.

Duru'nun mesajı ve Ekin'e cevabı : Ekincim kajsgzçcsdzhfşocszdylfkçhgdsfızşdxkhçcıudlszj (GÜLÜYORUM) Bu kombin ilk olarak sizi çok havalı ve çekici göstericektir. Hep sporsunuz hem de şık. Ayrıca araya kattığınız neon renkle asi tavrınızı da göstermiş oluyorsunuz. Owww yeahh gençler bence bu kombin olmuşşş !!


Bir adet Ekin'den bir adet kombin:



Bilezik: koton 23 tl
Babet: zara 79 tl
Çanta: stradivarius 119 tl
Elbise: H&M 495 tl
Gözlük: D&G 415 tl
Küpe: atasay 165 tl

Kombinin mesajı (başka göz Duru'ya göre) :  Bence tatlım böyle mıncık böyle şeker şeyler bir kıza kimse kıyamaz ve ben de hayran kalırım Bilkent alemi karı gibi kızları değil şeker kız görür. Seni donuma sokarım çıkarsın toz pembe diyor bu kombin :D Donlarla ne alıp veremediğimiz var bilemedim.

Ekin'in mesajı ve Duru'ya cevabı : şwkejgJG MİNNOŞ SENİ. düşmanlarımızın hepisini alır toz pembesi yapar bırakırım beni kızdırmayın -.- bu kombin var ya bu kombin bu kombinin teni esmer ruhu sarışın yani ne demek bu dışı şeker içi cazibeli. alın bu kombini giyin sevgilinizle buluşurken ;))



SİZLER NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ??? :)

4 yorum:

  1. kombinler tek kelimeyle muhteşem bayıldım

    YanıtlaSil
  2. kombinin mesajı çok iyimiş sesli güldüm :)

    YanıtlaSil
  3. çok başarılı bi site ayrıca zevkleriniz de süper

    YanıtlaSil
  4. Hepinize çok teşekkür ederiz beğendiğinize göre bu köşeyi devam ettirebiliriz :))

    YanıtlaSil