19 Mart 2013 Salı

Bu aralar ne giydik ki biz 2 ?!

Selaaaam :)

Geleneğimize söz verdiğimiz gibi devam ediyoruz ve bugün size ne giydiğimizi gösteriyoruz. Bakalım bizi beğenicek misiniz?:))

Bir adet Ekin:


pantalon: pieces 40 tl
çanta: C&A 70 tl
ayakkabı: lacoste 200 tl
askılı bluz: oxxo 20 tl
hırka: H&M 60 tl
fular: e-bay 4 dollar filan
kolye: Guess 120 tl


Bir adet Duru:


ayakkabı: hotiç 130 tl
çanta: Armani 380 tl
atkı: Burberry 230 tl
pantalon: eskişehir malıdır 35 tl
ceket: amerika malıdır 30 dolar civarı
kolye: eskişehir malıdır 7,5 tl
bileklikler: Desa biri 70 tl diğerini bilmiyorum
kemer: H&M 10 tl


Yorumlarınızı eleştirilerinizi bekliyoruzz :))) Öpüldünüz şekerler...

4 yorum:

  1. Gelenek bozulmamış sevindim yaa:)
    Güzel giyiniyonuz kızlar ayrıca fularları çantaya takmak güzel fikir ben de yapayım bundan sonra havalı duruo

    YanıtlaSil
  2. sizin giyim tarzınızı görükten sonra bi daha anladım ki ankaralı CANDIR :)

    YanıtlaSil
  3. ivana senmisin bu iki kişiden biri ? hani sert olan varya ivana sert ondan bahsediyorum :) iyice şüphelenmeye başladım çünkü :D

    YanıtlaSil
  4. adsız 1 : fular + çanta candır minnoştur kesinlikle önerilir ayrıca merak etme gelenek bu şekilde devam edicek :))
    adsız 2 : teşekkür ediyoruz :) buralarda ankara, ankaralı sevilir *.*
    adsız 3 : yorumunu pek anlamasakta iltifat ettiğini seziyor ve sana teşekkür ediyoruz :*

    YanıtlaSil