5 Mart 2013 Salı

Gezmiş Görmüş Öğrenmiş!

Kod Adı: CK (Calvin Klein)


Selam!
Keyifler nasıl? Gıcır mı? Manitayla aranız nasıl? Eyi eyi.
Bugün araştırmacı gazeteci kimliklerimizi alışveriş manyaklığımızla harmanlayıp Ankara'nın gözdeleri arasında olan Kentpark ilen Cepa'ya (tabi aralarında 2 adım olduğu için çok yorulmadık merak etmeyin) vurduk kendimizi. Saldılar bizi çayıra ha bu Harvey Nichols bizi gayıra...

Duyduk ki Calvin babada indirim varmış, bizden kaçmaz dedik fiyatlara bir alıcı gözüyle bakalım cebimiz ne kadar yanacak ateş ölçmeye gittik. Evet indirim var ama öyle 29,99Tl filan beklemeyin Calvin'e göre indirim var yani yine de baya para istiyor ama Allah için %50'yi görmüşler, Takdir Ettik!

E hadi buyrun indirim sofrasına yalnız hafızamız mükemmel değil ondan aşağı yukarı fiyatları söyleyebiliriz ok? Sorun olmaz sanırım ;)

1) Spor Ayakkabılar
 



Bunların tahmini fiyatı 230 civarıydı hatta neden inmemiş bunlar dedik...

Duru: Bunları Bilkent'te çok görüyorum.
Ekin: Çok gördüğüm için almıyorum.
Duru: Evet abi ya hayır yani piştilik bana göre değil!
Ekin: Doğru kanka yoksa parasından hiç değil! Donum bile CK biliyorsun.
Duru: Haklısın babe, yoksa bunun parası neki anam benim günlük yemek param bu ;)
Ekin: Allah'ın görgüsüzü............
Duru: Kustu gençler kaçın!

2) Spor Ayakkabılar (Unisex olduğu tahmin ediliyo)

Bunlar da 115 tl civarındaydı ondan herkesin ayağında var nyse uff...

Ekin: Çok hışto.
Duru: Valla benim bugüne kadar çevrede gözlemlediğim kırolar bu tarz giyiniyo
Ekin: Hee kıroyum ama para bende diyenlerin hepsinin ayağında.
Duru: Bence bu tasarım Calvin abimizin kıro anına denk geldi.
Ekin: Çizerken Elvan Dalton dinliyodu heralde..
Duru: Ankaralı Turgut abimizden ilham almış bence bununla ne karpuzlar kırar demiş

3) Yağmur Botları



Bunların ortalama fiyatı 245 liraydı.

Ekin: Valla geçen 1V1Y de idi, indirimin dibine vurmuş havasına girmişlerdi az kalsın kanıyodum ama sonra uyandım bebek :(
Duru: Ben bu yağmur botu mantığını anlayamadığım için pek sevmiyorum. Yaz kış giyiyorlar ayak terletiyor be kokar ayak mantar olur böö iğrendim.....
Ekin: Ben kullanıyorum bebek ama arada giyiliyo ya karda kışta insanın ayağı donuyo :( baharda yağmur yağmasını bekliycen de taytları çekcen de giycen ... zor iş
Duru: Sana katılıyorum babe fazla söze gerek yok şşşşşş...
Ekin: Ben bunları beğendim ama bak daha fazla indirsinler beni kazancaklar :))
Duru: Hayırlısı olsun!

4) Daha Çekici Yağmur Botları


Bunlar uçmuş 300ü geçmişti...

Duru: Bunlar bana diğerlerinden daha çekici geldi ondan başlığa öyle yazdım ama ne dersiniz bilmem.
Ekin: ben beğenmedim diyorum.. yağmur botu dediğin renkli olacak cıvıl cıvıl kıpır kıpır olacak gerektiğinde içinde büyüyen çocuk gerektiğinde biraz inşaatçı duracak..
Duru: Embriyo mu satın alıyon kızım çocuk gibi olsun diyorsun alt tarafı giyiyorsun ayağına ayağın havasızlıktan geberiyor ama ne güya ayak ıslanmıyor hep ayak terliyor oğlumm
Ekin: Bu hafta giyince görceksin embriyoyu kokuyu kendi kokunu bota atma
Duru: Aman bana gelme o gün ve mümkünse yanımda çıkarma botunu filan ayağının hazin sonunu görmek istemiyorum ki ben zaten ayak sevmem nereden açılıyor bu konu durmadan yaa nasıl bir tarikat bu ayak tarikatı kardeşim?
Ekin: Allah'ın ergeni gel ayağımı kokla diyorum sanki ..... çok liseli.


5) Çantalar (Yeni Sezon)


Bunlar yeni sezon indirimde fiyatına bakarız dedik istenmeyen bilgilerden arındık ya da kaçındık mı demeliyiz?

Duru: Bırakın Ekin konuşsun ben susuyorum sonra ağzıma kabaca ediyor :(
Ekin: aşkısı ama :(
Ekin: tamam özür dilerim bi daha ağzına vurmıycam konuş hadi amcalar görsün
Duru: pipisi olana derler ama neyse tamam sen sapıksın snrm .S
Ekin: cips yiyelim mi
Ekin: duru cips getirmeye gitti üzerinize afiyet canınız çekmesin :p
Ekin: çantalara dönecek olursak....
Duru: Çantalar çok renkli ben onlara kendi tarzıma göre kıyafet uyduramam anca gri olana yani..
Ekin: Bana da basit durdu biraz kombinlemek zor almak zor.. zor iş


Yorumlarınızı bekliyoruz ve tabiki yazılar için tavsiyelerinizi de...
Calvin'le kalın!


7 yorum:

  1. selaam calvin kleini zaten çok seviyodum bahsetmeniz iyi oldu yarın koşarak gideceğim :D

    YanıtlaSil
  2. Koş anam koş bitmeden kap en güzellerini :)))

    YanıtlaSil
  3. yeni sezondaki pembiş çantaları da beğendim ama biraz armani jeansin çantalarını andırıyor gibime geldi :D

    YanıtlaSil
  4. Doğru demişsin işi gurusu Armani. Ama şunu söyleyeyim armani çantalara açık cıvıl cıvıl renkler pek gitmiyor koyu renkleri daha bir hoş duruyor bence ;)

    YanıtlaSil
  5. evet siyah, lacivert ve mor rengiyle aşk yaşıyoruz bildiğin ^^

    YanıtlaSil
  6. Seni tutuk bak sen de bizim ruh eşimiz ol çünkü seninle aynı fikirdeyiz :)
    aman kimsenin gözü korkmasın buarada bunlar armani ck filan diyor diye biz uygun olanların yanındayız :)

    YanıtlaSil
  7. ben de sizi tuttum merakla bekliyorum yeni yazılarınızı kızlar :D

    YanıtlaSil