4 Temmuz 2013 Perşembe

Yeni Başlayanlar İçin Moda: Balmain "Bir Moda Harikası"

Herkese merhabalar süper okuyucular,
Bildiğiniz gibi bu bölümü Ekin yazmaktaydı ama kendisi şuanda tatilde ve ben de ondan izin alarak bu bölümü yazmaya çalışacağım en iyi şekilde. Dolce & Gabbana bölümünde Balmain'i yazacağının müjdesini vermişti tatil kızımız Ekin.

Balmain markasını ben de çok duymamıştım açıkçası ama görünce kendisine tasarımlarına aşık oldum diyebilirim çünkü bu kıyafetler tam anlamıyla DURU olmuş, beni kıyafet yapmışlar resmennnn :)) resimleri gördükçe anlayacaksınız ne demek istediğimi...

Fazla uzatmadan hemen başlayalım diyorum ne dersiniz??

Bu arada kendi yorumlarımı yapacağım ama Ekin için de yorum yerlerini boş bırakacağım o gelince yorumlarını ekleyecek ve tekrar sizlerle bu yazıyı paylaşacağız.

İyi eğlenceler ;)


Oliver Rousteing : Balmain'in Genç Tasarımcısı

Evett süper okuyucularımız birazdan görüp hayran kalacağınız o harika tasarımları bu genç, karizmatik, çekici bey yapmış bulunmakta... Görünce inanamadım ama çok yetenekli olduğu kesin !! Ayrıca adam tarzıyla beğenisiyle beni büyüledi, işte benim gelecekteki kocam böyle bir şey olmalı, kıyafetlerimi tasarlasın ben de giyip yanında salınayım :))

Ekincim sen ne düşünüyorsun bu bey hakkında?


Balmain Tasarımları : Büyülenmeye Hazır Olun !!




İlk tasarım karşınızda, biliyorum bunlar bu mevsimde giyilecek kıyafetler değil zaten sonbahar sezonuna aitler ancak size Balmain'in tarzını göstermek için geçmiş tasarımlara bakmak gerektiğini düşündüm ve inanın bana son zamanların tasarımlarından daha iyi çünkü son tasarımları D&G tarzı olmuş biraz...

Koyu renkler hakim.. En sevdiğim renkler... Siyahlar, beyazlar, altın rengi... Bu 5 kıyafetin 5'ini de seve seve giyerim ama en çok ortadaki işlemeli pantalon üstüne dökümlü kırık beyaz kazak kombinini beğendim !!

Ekincim sahne senin...


Size daha önce de dediğim gibi siyahı, altın rengini bunların uyumunu çok seviyorum ve Ekin, tanıdıklarım bilir genelde o renkleri kullanırım kıyafetlerimde. Aslında siz de "Bu aralar ne giydik ki biz ?!" bölümümüzden hatırlarsınız bizim giyim tarzlarımızı...
Hem sevdiğim renkler hem de ceketler var Allahımm aşık oluyorummm....

Sendeyiz Ekin..




Ceketlerden devam edelim dedim buyrun bakın da gözünüz gönlünüz açılsın canlar.. Renkler süper tasarımlar süper, fazla yoruma gerek yok ben hepsini giyerdim 4. sıradaki gibi derileri de çok severim bilen bilir..



Size boşuna demedim Oliver benim eşim, akrabam ya da arkadaşım olmalı diye baksanıza adam beni kıyafet yapıyor... Kumaş pantolonlar ve ceketleri...


E biraz da elbise, şort görelim diye farklı resimleri de koymaya çalışıyorum. Ben elbiseve şort giyen biri değilim Ekin de pek giymez ama bu tasarımlar ciddi ciddi harika ötesii gururla taşırdım...



Elbiselerden devam ediyoruz...


Siyah, gri ve beyazın süper buluşması... Ceketler, pantolonlar, mükemmel kombinler...



Balmain, farkettiğiniz gibi sadece kırmızı halı olaylarında giyilecek kıyafetler değil her yere uygun kıyafetler tasarlayan bir marka ve işte bir diğer göstergesi... Denim ürünler.. bunları ceketlerle kullanması aklımı başımdan alıyor, bulduğum yerde bu markanın kıyafetlerini alıcam gerekirse aç kalırım:)


Sadece siyah kullanmıyor başka renk olarak benim yine çok sevdiğim bir renk olan asker yeşilini kullanıyor süper marka Balmain !!


Toprak renkler, haki yeşiller ve aralarda yine siyahlar ve altın rengi esintileri...



Balmain'den Vazgeçemeyen ÜNLÜLER Köşesi : Herkes Burada !!








Umarım Balmain'i sevmişsinizdir.. İstediğiniz bir marka varsa merak ettiğiniz , blogta görmek istediğiniz hemen söyleyin yazalım...

Öpüldünüz !!!

HMHM Kızları / Yazarları *-*

3 yorum:

  1. Tasarımlara bayıldım. Bildiğin senin tarzın Duru:)) ben renkleri seven Ekinin ne yorum yapacağını da merak ediyorum açıkçası:)))

    YanıtlaSil
  2. evet canım benim yaa aynı ben :)) Ben de Ekin ne der merak ediyorum sevgili anonim çünkü D&G'de o benim neler hissettiğimi anladı kriz geçirmiştim bakalım bu yazıda o nasıl bir ruh halinde olucak :)

    YanıtlaSil
  3. aa yazıyı yeni farkettim :( ama süper bir yazı olmuş Duru, Ekin'in de yorumlarını bekliyorum D&G de çok komiktiniz bunda da öyle bir şey bekliyorum aslında:)

    YanıtlaSil