15 Temmuz 2013 Pazartesi

KEEP CALM and LOVE COSMETICS: SHISEIDO






  Yepyeni bir köşemizle karşınızdayız sevgili okuyucular!!!

Ekin'in "Yeni Başlayanlar İçin Moda" köşesinin ne kadar güzel ve yararlı olduğunu biliyoruz. Ama kıyafetlere hep önem verdik. Benim yazdığım "Son Dakika Trendleri" köşesi de hep kıyafetlerle ve aksesuarlarla alakalıydı.

İşte şimdi, size biraz bizim kullandığımız kozmetik ürünlerinden bahsetme ve önerme zamanı.

Bu köşeye sıkça kullandığım hatta 1 saat önce gidip yeni ürünler aldığım marka ***Shiseido*** ile başlamak istiyorum.






HAKKINDA:  Shiseido isminin Japonca karakterleri “Yeni değerler katan ve yeni bir yaşamı besleyen dünya nimetlerine bir şükran” olarak ifade ediliyor. Kelimeler Doğu estetiği ile Batı biliminin duyarlılığını birleştirmede öncü olan Shiseido markasını yansıtmaktadır.
Shiseido, kokuların vücut ve ruh üzerindeki gücünü ölçerek kokular hakkında yeni bir düşünce yolu açan araştırmalara öncü olmuş. Aromakoloji denilen bu bilim sadece parfümlerde değil, kokuların fizyo- psikolojik etkilerinin fizik ve ruh sağlığı üzerinde ölçülmesi ile cilt bakım ürünlerinde de kullanılmış.
Shiseido ürün serileri; her cilt tipinin ihtiyaçlarını hedefleyerek, güzel bir cilt için kişisel gücün ortaya çıkarılmasına yardımcı oluyor. Her bir krem, her bir losyon saf, eksiksiz ve benzersiz bir keyif vermeye adanmanın yanısıra sağlığı, güzelliği ve ruhsal huzuru arttırmaya olan sorumluluğu da yenilemektedir. (Bilginin alındığı site: http://www.alisverisrehberi.com/marka/shiseido.html)



GÜNEŞ KREMİ:

Yaz günlerinde kozmetikten bahsederken akla ilk gelen şeyler güneş kremleri oluyor. Bana göre 50+ her zaman en iyi korumayı sağlıyor o yüzden bende öyle kullanıyorum. Bakınız bu da benim aldığım ürün. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Resimde bulunan ürünler de bana ait :)



RUJLAR:

Ben çok fazla makyaj yapan biri değilim canlar ama ruj severim kullanırım da.. İşte dudaklarınıza yakışacak renkler !!!

Shiseido Perfect Rouge:


Shiseido Perfect Rouge & Tender Sheer:

Shiseido Shimmering Rouge:

Benim Tercihim :


PARFÜM:

En büyük takıntılarımdan biri kokular... Sayısını bilmediğim kadar parfümüm var ve her gittiğim yerden parfüm alırım. Anam artık parfümleri koyacak yer bulamıyor :)

Parfümde hafif ama kalıcı kokuları seviyorum. Bitki ve baharat kokuları beni pek açmıyor o yüzden tercih etmiyorum.

"KEEP CALM and LOVE COSMETICS" köşemizde bahsedeceğim hemen hemen her markanın bir parfümü bende mevcut. Şimdi de size Shiseido'nun bayıldığım, sıkmaya kıyamadığım (ee tabi o kadar parayı basınca insan sıkmaya kıyamıyor!!) Zen parfümünden bahsedeceğim..


Shiseido Zen Eau De Parfum (Altın Rengi/Sarı):

Shiseido Zen Eau De Parfum (Mor):
Shiseido Zen White Heat Edition (BENİM TERCİHİM):





KREM:

Yaş ortalamamız henüz yaşlanmaya karşı krem kullanmak için biraz az kalsa da yine de krem kullanmamız gerek durumlar oluyor. 

Mesela benim göz çevremde koyu halkalar mevcut. Bu uyku düzensizliğinden, stresten olabilir. Eminim bir çok kişide de vardır, farketmek ve önüne geçmek lazım. O yüzden benim gibi bu durumla karşı karşıya olan sevgili okuyucularım size güzel bir krem tavsiye edeceğim. 

Shiseido Anti-Dark Circles Eye Cream:
TÜYO: Kapatıcı, fondöten (böyle yazılıyormuş), pudra gibi ürünlerle göz çevresindeki siyah halkaları kapamaya çalışmak gözlere ve gözeneklere zarar veriyor onun yerine bu kremi ya da bunun gibi bir kremi kullanarak ten renginizi koruyabilirsiniz. 

Bir kremden daha bahsedeyim size. Vücut kendini salıyor arkadaş. İki spor yapıyon böyle aynayla sevişiyon sonra mutluluktan kıçı başı dağıtıp bir de bakıyorsunki sarkmış tüm vücut, karşı komşunun yaşlı anasına benzemişsin teyze hatta nine olmuşsun. Selülit problemi denen bir şey var bide.. Şükürler olsunki biz de yok spor yapıyoruz deli gibi falan filan ama yinede olmasa bile önlem almak, krem kullanmak lazım. Shiseido'nun güzel bir hem selülit karşıtı hem de vücudunuzu şekle sokacak kremi mevcut çok olmasa da kısa bir süreliğine kullanmıştım.

Shiseido Body Creator:

TÜYO: Bu kremi kalça ve baldırlarınıza masaj yaparak sürerseniz daha iyi sonuç verir. Ayrıca buna zamanım yok diyorsanız benim gibi üşeniyorsanız, banyo sonrası kreminizi sürebilir hayatınıza devam edebilirsiniz :)


En önemli yerimiz, ellerimiz... Hep göz önünde, hem kullanım halinde... Yıpranıyor anam o elleniriz yıpranıyor. Sevgilim olurda ellerini tutarım sert olmasın yok beğensin diye az mı krem sürdük ellerimize az mı ojelerle yıprattık tırnaklarımızı??? Arkadaşlar canlar güzellerim beybilerim el kremi çok önemli yaa.. Tamam günlük yanınızda uygun fiyata bulunabilen bir krem bulunsun ama haftada birkaç gün el maskesi yapar gibi özel bir krem kullanılmalı... işte o krem..!!!

Shiseido Advanced Essential Energy:



Shiseido markasına ait kullandığım başka bir krem yada ürün şimdilik bulunmadığı için bu yazıyı burada kesiyorum:)

Shiseido'ya ait herhangi bir ürünü bizimle paylaşmak isterseniz seve seve tavsiyenizi dinleriz minnoşlar...

KEEP CALM and LOVE COSMETICS köşemizi nasıl buldunuz , fikirlerinizi bekliyoruz öpüldünüz :))


İyi Haftalar diliyoruz sizlere yavrular...
HMHM Yazarları (Duru&Ekin)

4 yorum:

  1. ruj renklerine bayıldım ama senin rujunun rengi en güzeli bence güzel seçim ;)

    YanıtlaSil
  2. gittim parfümleri kokladım boynerde ve senin tercihi beğendim bak kokusu güzel ama pahalı yaa :(((

    YanıtlaSil
  3. adsız1: teşekkür ederim sevgili anonim :) kırmızı güzel renktir ben severim.

    YanıtlaSil
  4. adsız2: aynı dertten hepimiz muzdaribiz canımız anonim :( ama özel kampanyaları oluyor unutmazsam eğer bir sonraki yazıma eklerim söz.

    YanıtlaSil