19 Temmuz 2013 Cuma

Bu aralar ne giydik ki biz 9 ?!

Uzun zamandır "Bu aralar ne giydik ki biz ?!" yazısı paylaşmıyorduk sizinle.. E aslında bunun bir sebebi var Ekin'imle ayrı düştük birbirimizin fotoğrafını çekip, güzelce parçaları bir araya getirip, kombinasyonlarımızı sizinle paylaşamıyoruz.

Ama bizzat kendim Duru yani bir çare buldum. Herkes kendini aynadan çekiyor ya pek beceremesem de ben de kendimi çekeyim dedim. İki gün kıyafetimi çektim, iki gün de pantalonumla ona uygun oje rengimi çektim. Ama merak etmeyin !! Kombinasyonları görün diye özellikle aradım tarafım fotoğraflarını birleştirdim sizin için..;)

Şimdi sizlerle onu paylaşacağım, fiyatlarından bahsedeyim size ama kombinasyonda kullandığım kıyafetlerin değil o gün giydiklerimin fiyatlarını yazıcam buraya. Anlayışınız için teşekkürler şimdidenn :)

Not: Ekin'le şimdi telefonda görüştüm kendisi de fotoğraf ekleyecekmiş fırsatını bulur bulmaz yani merak etmeyin sevgili okuyucularımız :)


***Toptan bi kendi çektiklerimi göstereyim size sonra soldan sağa doğru fotoğraflardaki kombinasyonlarımı göstericem size..***






Kombinasyon 1:



Orjinalinde kullanılan parçalar ve fiyatları:
Pantalon: Hery 130tl
Gömlek: Paul Mark 30tl
Çanta: Armani 380tl
Ayakkabı: İnci 200tl
Saat: Lacoste 150tl
Gözlük: Bvlgari 515 tl (Siyah)

***Klasik tarzı sevdiğimi biliyorsunuz bu da işte o tarzın bir göstergesi. Gömleğin kollarını kıvırdım yalnız dirseğe kadar. Ve gösterdiğim gibi kırmızı ruj kullandım. Oje rengim ten rengiydi.***


Kombinasyon 2:

Orjinalinde kullanılan parçalar ve fiyatları:
Pantalon: Mavi 100tl
Kot Gömlek:Metro altı 35 tl
Çanta:Markasız 40 tl
Ayakkabı: Nike 120tl
Eşarp: Markasız 15 tl
Gözlük: Colin's 20tl (Krem rengi)

***Renklerle pek aram yoktur biliyorsunuz. Ama o gün siyah dışında renkler kullanmak istemiştim. Fular rengim normalde krem yaa kahverengi olurdu ama oje rengim gördüğünüz gibi gül kurusu rengiydi o yüzden fuları da o renk seçmek istedim.***



Kombinasyon 3:


Orjinalinde kullanılan parçalar ve fiyatları:
Pantalon: İnternet malı 20 tl
Bluz: Eskişehir malı 10 tl
Çanta: Michael Kors 500tl
Ayakkabı: Lumberjack 190tl
Yüzük: Yadigar!
Gözlük:  Bvlgari 515 tl (Siyah)


***Bacaklarımı kalın gösterdiğine inansam da bu kombinasyonumu yani çizgili pantalonumu çok sevdim. Bu kadar siyah ve beyaz olunca oje olarak bordo rengini kullanmayı tercih ettim.***


Kombinasyon 4:


Orjinalinde kullanılan parçalar ve fiyatları:
Elbise: Adil Işık 60tl
Kot Ceket: Colin's 70tl
Çanta: Michael Kors 500 tl
Ayakkabı: Amerika malı 20 dolar
Kolye ve Bileklikler: Anamdan aldım !
Gözlük: Colin's 20 tl (Kahverengi)



***Ve en güzelini sona sakladım !!! Ben ve Ekin aslında uzun etekmiş, uzun elbiseymiş pek seven tipler değilizdir. Ama gittim özellikle uzun elbise denedim kombinasyonumu mağazada yaptım. Uzun elbiseler güzel kombine edilince cidden çok modern ve havalı duruyor. Önyargılarınızı kırın diyorum!***



Yorumlarınızı, görüşlerinizi, önerilerinizi bekliyoruzzz :)

İyi haftasonları diliyoruz sizlere..

HMHM Yazarları (Duru&Ekin)

5 yorum:

  1. elbiseli haline bayıldım çok süper çıkmışsın :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim sevgili anonim :) mutlu ettin bak şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. oje renkleri süpermiş çekme şekline de bayıldım ;) bu arada bordo olan mat mı?

    YanıtlaSil
  4. evet tatlım mat oje gül kurusu olan öyle değil ama o da fotoğrafta mat gibi çıkmış. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. oje renklerine devam edin ya instagram bunlarla kaynıyor siz niye yapmıyorsunuz???

    YanıtlaSil