11 Nisan 2013 Perşembe

Bu aralar ne giydik ki biz 7 ?!

Merhaba arkadaşlar,
Bugün yine tek başıma yazıyı yazıcam (Duru) biricik Ekin'imin sınavı var ona çalışıyor hepimiz ona başarılar diliyoruz :)

Bugün garip bir gün durmadan duygu değişimi yaşıyorum, durmadan bir olaylar oluyor ve insanın ruh hali değişiyor eminim size de oluyordur. Sinir ve üzüntünün ortasında olduğum şuanda sizlerle bir şeyler paylaşmanın bana iyi geleceğini düşündüm ve işte buradayım.

Sizlere beni bu durumdan bilerek yada bilmeyerek kurtardığınız için bir nebze üzüntümü unutturduğunuz için teşekkür ederim.

Evet şimdi sizlere bu haftanın iki gününde giydiğimiz kıyafetleri sunayım. Bakalım bu havaların bir iyi bir kötü olduğu Ankara günlerinde HMHM kızları ne giymiş :)


Yağmurlu bir gün biz nasıl giyindik?

Bir adet Duru:



Yağmur Botu: yurtdışından alındı yaklaşık 20 dolar
Çanta: Armani 380 tl
Fular: Burberry 230 tl
Ceket: internet malı 25 tl
Pantalon: Pieces 20 tl
Saat: Calvin Klein 630 tl



Bir adet Ekin:



Bluz: Mango 20 tl
Pantalon: Pieces 40 tl
Hırka: Bershka 25tl
Çanta: Twist 70 tl
Ayakkabı: Lacoste 200 tl
Ruj: Kate Moss For Rimmel 20 tl
Parlatıcı: Tchibo 20 tl
Parfüm: Zara 20 tl



Yağmurlu başlayıp güneşli moda giren bir Ankara günü ne giymişiz?


Bir adet Ekin:



Pantalon: Mango 60 tl
Ayakkabı: Lacoste 200 tl
Gömlek: Mango 50 tl
Kolye: Hediyedir o yüzden fiyatı bilinmiyor.
Çanta: Mango 35 tl



Bir adet Duru:



Gömlek: Koton 35 tl
Pantalon: Mavi 100 tl
Çanta: Armani 380 tl
Hırka: H&M 25 tl
Ayakkabı: Bambi 50 tl
Kemer: H&M 10 tl



Evet canlar tekrar teşekkür ederim iyiki varsınız :)
Bugün yada yarın bugün giydiklerimizi de size göstericez şimdilik sevgiyle kalın öpüldünüz :)


6 yorum:

  1. Ekin'e başarılar dileyeyim bari:)
    yine hoşsunuz sevdim ben

    YanıtlaSil
  2. siyah lacivert kombinasyonunu sevmem normalde ama bunda iyi olmuş beğendim beni rahatsz etmedi ;)))

    YanıtlaSil
  3. Canım sıkılınca yapıcak bişi bulamadığımda açp szn blogu okuyorum valla:D

    YanıtlaSil
  4. @adsız1: teşekkür ediyoruz :) sınavım da iyi geçti bu arada ;)
    @adsız2: duru sana öpücüklerini gönderiyor şımardı bu yorumuna :))
    @adsız3: canımız anonim sana kocaman teşekkür ediyoruz :*

    YanıtlaSil
  5. angel efsanedir , ismail yk da olmasa :D :D

    YanıtlaSil
  6. Adsız arkadaşımız angel ile ismail yk abimizi aynı cümle içinde kullandın yaa helal olsun sana ne diyelim :)

    YanıtlaSil