6 Nisan 2013 Cumartesi

Bu aralar ne giydik ki biz 6 ?! HAFTASONU

Merhabalar arkadaşlar, bebekler, canlar, gardaşlar, mıncışlar, beybiler, dünya ahiret okuyucularımızz

Özledik sizi beaaa:)
Neyse sulu sulu konuşmaktansa iş konuşalım ;)

Bugün ben evde yalnızdım sıkılıyordum(Duru) dedim anam benim Ekin'den başka kankeytam yok mu ya arayıp dışarı çıkalım diyeyim filan, buarada mıncığımın işi vardı diye onu arayamıyordum, neysee işte sonra benim biricik telepatik kankim bana dediki gel çıkalım biraz takılalım. Havalara uçtum Allah sizi inandırsın 20 dk de banyo yaptım giyindim hazırlandım fırladım dışarı :)

Hangi kız bunu bu kadar hızlı yapabilir ki :) İsteyince oluyormuş bacılar denedim gördüm. Aksesuarlarımı falan filan dışarıda taktım zaten:)

Mıncığımla bugün Ankara'nın Ankamall adında alışveriş merkezine gittik. Mağazalara baktık sizlere neler yazabiliriz neler paylaşabiliriz dedik ama ne yalan söyleyelim hiçbişi yok yaa, ya da biz beğenemiyoruz bulamıyoruz bilemedik.

Alışverişe nasıl gittik bi size gösterelim dedik sonraki yazılarımızda bu alışveriş günüyle ilgili belli başlı markalarla ilgili yazı yazıcaz onun da müjdesini yada abartmayalım haberini verelim :)



Bir adet Ekin:


Ayakkabı: H&M 25 tl
Çanta: eskişehir malıdır 120 tl
Fular: Mavi 30tl
Tshirt: Mudo 30tl
Tayt: Zara 65tl
Kot Ceket: Zara 80 tl 



Bir adet Duru:


Ayakkabı, Çanta, Pantalon bunları biliyorsunuz anam "Bu aralar ne giydik ki biz 5 ?!" de vardı 3üde. Affedin 20 dk de evden çıkınca kombin yapacak kafam yoktu ama inanın banyo sırasında düşündüm de beynime su kaçtı bir şey bulamadım anca ufak değişiklikler yaptım :(

Gözlük: Bvlgari 515 tl
Fular: Burberry 230 tl
Bluz: eskişehir malı 25 tl
Deri Ceket: Derimod 200 tl




Bu arada bu aralar psikolojimiz bozuk, dertlerimiz var filan diye birbirimize özel ilgi gösteriyorduk bugün bizim çantamızı bulduk !!! Bizi ÇANTA yapmışlar :)

İşte karşınızda : STRESSED, DEPRESSED BUT WELL DRESSED



Öpüldünüz beybiler ;)
İyi haftasonları.... Çıkın dışarı;)

12 yorum:

  1. ayakkabı pek markaya benzemiyo da neyse ben kaçtım

    YanıtlaSil
  2. kankeyta kaçma ya burda adam dövmüyoruz bişi yapmıyoruz söyle bakalım hangi ayakkabının markası yok gibi geldi? bize de yardım et bundan sonra belki direk etiketleri gösteririz inanın diye bakalım. fikirler değerlidir;)

    YanıtlaSil
  3. Durucuğun ayakkabısını diyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Ayy takip edemedin sen o zaman canısı yaa bu serinin 5. bölümüne bak orada ayakkabı yazıyor markası ve fiyatıyla. yazından anladım sen google kullanmasını biliyorsun oraya kopyala markayı görsellere gir kesin çıkar ;) Sevgi pıtırcığı yaa bizi de düşünüyor ayy:)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir gün olmuş galiba. bu arada Stressed, Depressed but well Dressed çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Sefer ISMAYIL:)
    Biz de sevdik baya

    YanıtlaSil
  7. girdim baktım, haklısınız. neyse kendinize iyi bakın hep böyle tatlı kalın :D

    YanıtlaSil
  8. Haftasonu bile tarzlar aynı yalnız. var yani bildiğin belirgin tarzlarınız var süper yazarlar yaa :)

    YanıtlaSil
  9. saçma ama çok tatlılar

    YanıtlaSil
  10. Adsız 1: kalırız sen de bizimle kal ;)

    Adsız 2: teşekkürler süper okuyucuu :)

    Adsız 3: Yergi ve övgü için teşekküler düşünceleriniz önemli ne de olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzucuklar sizleri öpüyommm :D

      Sil
  11. bu yorumunu biraz geç görmüş olsak da biz de seni öpüyoruz minnoş *.*

    YanıtlaSil